Zaczniemy nietypowo.

Dzwoni telefon:

– Dzień dobry, serwis WSOP.

+ Dzień dobry. Mam właśnie kontrolę mojej stacji i potrzebuję Waszej pomocy. Temat dotyczy nieczytelnej tabliczki znamionowej na jednym z urządzeń. Muszę ją w trybie pilnym uzupełnić. Czy może mi Pan jakoś pomóc w tym temacie?

– Oczywiście. Proszę podesłać emailem kompletne dane urządzenia, których potrzebuję do wyrobienia duplikatu tabliczki.

Niestety takie telefony się zdarzają. Z naszym biurem serwisu kontaktują się głównie właściciele stacji diagnostycznych. Przygotowując się do okresowej kontroli Starostwa lub Transportowego Dozoru Technicznego zapominają, że bardzo ważnym elementem urządzenia jest właśnie tabliczka znamionowa. Jest to swego rodzaju dowód osobisty urządzenia. Kontrolujący stację w pierwszej kolejności sprawdzają komplet dokumentacji urządzeń, w tym tabliczki znamionowe. Jeżeli coś się nie zgadza lub jest nieczytelne, to pojawia się problem.

Można uniknąć takich sytuacji i niepotrzebnego stresu. Wystarczy odpowiednio wcześniej zlecić wykonanie przeglądu technicznego urządzeń, podczas którego technik serwisu zweryfikuje stan tabliczek znamionowych i ewentualnie zaleci wymianę. Serwis WSOP ma możliwość wykonania wtórników tabliczek znamionowych. W razie potrzeby zachęcamy do kontaktu, szczegóły uzgadniamy z klientem telefonicznie.

Kontakt dla dziennikarzy

Emilia Cichoń – email: e.cichon [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Adres: Dworcowa 62, 44-190 Knurów
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48