Szybka pomoc przez telefon… do Norwegii
Jeden z naszych norweskich klientów użytkujący linię diagnostyczną CERTUS potrzebował pomocy podczas urzędowej kontroli w swojej firmie. Dzięki połączeniu linii z Internetem nasz specjalista mógł on-line skalibrować urządzenie. Oszczędziło to czas i pieniądze klienta, eliminując konieczność wizyty serwisowej.
Zgodnie z norweskimi przepisami okresowo wymagana jest kontrola urządzeń przez urzędnika państwowego celem sprawdzenia poprawności wskazań i dopuszczenia ich do dalszej eksploatacji. Za zgodą właściciela linii nasi inżynierowie porozumieli się telefonicznie z norweskim inspektorem, a dzięki zdalnemu połączeniu przystąpili do diagnostyki i kalibracji urządzeń. Sprawnie przeprowadzona praca pozwoliła uporać się z tym zadaniem bez konieczności wizyty serwisowej.
Połączenie linii diagnostycznej CERTUS z Internetem otwiera przed użytkownikami urządzenia nowe możliwości i daje szereg korzyści. Nasz pracownik może on-line dokonać diagnostyki urządzenia oraz przesłać uaktualnione wersje oprogramowania z wprowadzanymi na bieżąco nowymi rozwiązaniami. Niektóre czynności naprawcze oraz regulacyjne możemy przeprowadzić całkowicie zdalnie. Oszczędza to czas i pieniądze klientów, eliminując część wizyt serwisowych.