Współpraca firmy WSOP z klientem nie kończy się na sprzedaży urządzeń. Serwis WSOP zapewnia sprawne funkcjonowanie urządzeń przez kolejne lata ich użytkowania. Dbając o wygodę użytkownika i dobre imię firmy WSOP staramy się wykonywać nasze usługi na najwyższym poziomie.
Serwis WSOP to największy serwis urządzeń warsztatowych w Polsce. Dysponujemy siecią stałych punktów serwisowych w wielu regionach kraju (w Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście). Dzięki temu szybciej docieramy do klienta.
Serwis WSOP to 25-osobowy zespół ludzi – fachowców nastawionych na ciągłe doskonalenie swojej wiedzy i warsztatu pracy. 12 naszych ekip serwisowych ma do dyspozycji doskonale wyposażone samochody. Wszystko po to, aby być jak najbliżej klienta, kiedy ten będzie potrzebował pomocy.
Zakres usług serwisu
Serwis WSOP montuje i uruchamia urządzenia sprzedawane na stacje kontroli pojazdów, serwisy autoryzowane, warsztaty i myjnie. W ciągu 25 lat działalności z sukcesem uruchomił ponad 2200 linii diagnostycznych i ponad 3000 podnośników oraz tysiące innych pracujących w tych obiektach urządzeń. Skumulowaliśmy największe w kraju doświadczenie w obsłudze urządzeń MAHA.
Zespoły serwisowe obejmują swoją opieką urządzenia w czasie gwarancji i po jej zakończeniu, wykonując przeglądy, kalibracje i naprawy. Szybką naprawę umożliwia duży magazyn części zamiennych od różnych producentów oraz własne warsztaty naprawcze – elektroniczny i mechaniczny.
Umowa serwisowa – sposób na oszczędności i spokój
Podpisując umowę serwisową klient nie płaci za dojazd serwisu, dodatkowo otrzymuje korzystny rabat na części i robociznę. Umowa pozwala spać spokojnie – klient przekazuje Serwisowi WSOP obsługę techniczną swoich urządzeń, i to Serwis WSOP pilnuje terminów przeglądów technicznych, gwarancyjnych, konserwacji, itd.
Promujemy jako nadrzędną zasadę, że dla klienta koszt całkowity urządzenia = cena zakupu + koszt eksploatacji i napraw + koszt niesprawności (tzn. utracone korzyści, zniechęceni klienci, niezadowolenie i stres). Dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do kwestii rzetelnej obsługi i serwisowania sprzętu naszych klientów.
Regionalna obsługa klientów serwisowych – krótsza droga do klienta
Region Północ świadczy usługi dla klientów z północnej części kraju, łącznie z Warszawą i Poznaniem. Nad klientami z części południowej sprawuje opiekę ekipa serwisantów z Regionu Południe.
Dokładna mapa regionów jest dostępna tutaj.