Współpraca firmy WSOP z klientem nie kończy się na sprzedaży urządzeń. Serwis WSOP zapewnia sprawne funkcjonowanie urządzeń przez kolejne lata ich użytkowania. Dbając o wygodę użytkownika i dobre imię firmy WSOP staramy się wykonywać nasze usługi na najwyższym poziomie.

Serwis WSOP to największy serwis urządzeń warsztatowych w Polsce. Dysponujemy siecią stałych punktów serwisowych w wielu regionach kraju (w Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście). Dzięki temu szybciej docieramy do klienta.

Serwis WSOP to zespół fachowców nastawionych na ciągłe doskonalenie swojej wiedzy i warsztatu pracy. Nasze ekipy serwisowe mają do dyspozycji doskonale wyposażone samochody. Wszystko po to, aby być jak najbliżej klienta, kiedy ten będzie potrzebował pomocy.

Zakres usług serwisu

Serwis WSOP montuje i uruchamia urządzenia sprzedawane na stacje kontroli pojazdów, serwisy autoryzowane, warsztaty i myjnie. W ciągu 25 lat działalności z sukcesem uruchomił ponad 2200 linii diagnostycznych i ponad 3000 podnośników oraz tysiące innych pracujących w tych obiektach urządzeń. Skumulowaliśmy największe w kraju doświadczenie w obsłudze urządzeń MAHA.

Zespoły serwisowe obejmują swoją opieką urządzenia w czasie gwarancji i po jej zakończeniu, wykonując przeglądy, kalibracje i naprawy. Szybką naprawę umożliwia duży magazyn części zamiennych od różnych producentów oraz własne warsztaty naprawcze – elektroniczny i mechaniczny.

Umowa serwisowa – sposób na oszczędności i spokój

Podpisując umowę serwisową klient nie płaci za dojazd serwisu, dodatkowo otrzymuje korzystny rabat na części i robociznę. Umowa pozwala spać spokojnie – klient przekazuje Serwisowi WSOP obsługę techniczną swoich urządzeń, i to Serwis WSOP pilnuje terminów przeglądów technicznych, gwarancyjnych, konserwacji, itd.

Promujemy jako nadrzędną zasadę, że dla klienta koszt całkowity urządzenia = cena zakupu + koszt eksploatacji i napraw + koszt niesprawności (tzn. utracone korzyści, zniechęceni klienci, niezadowolenie i stres). Dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do kwestii rzetelnej obsługi i serwisowania sprzętu naszych klientów.

Regio­nalna obsługa klien­tów ser­wi­so­wych – krót­sza droga do klienta

Region Północ świad­czy usługi dla klien­tów z pół­noc­nej czę­ści kraju, łącznie z War­szawą i Pozna­niem. Nad klien­tami z czę­ści połu­dnio­wej spra­wuje opiekę ekipa serwisantów z Regionu Południe.

Dokładna mapa regionów jest dostępna tutaj.

Serwis WSOP

  • Sekretariat:
    Tel. (32) 332-49-30,
    Fax (32) 332-48-48
    Tel. kom. 662 239 711,
    E-mail: serwis@wsop.pl

  • Region Północ:
    tel. (032) 332-49-30,
    fax (032) 332-48-48
    Hot-line – 662 239 719
    E-mail: serwis.pn@wsop.pl

  • Region Południe:
    Tel. (32) 332-49-30
    Fax (32) 332-48-48
    Hot-line – 662 095 000
    E-mail: serwis.pd@wsop.pl

  • Magazyn Części Zamiennych:
    Tel. kom 608 333 575 (logistyk)
    Tel. kom. 784 065 562 (magazynier)
    E-mail: magazyn@wsop.pl

Porady serwisowe

Kontakt z WSOP

Adres: Dworcowa 62, 44-190 Knurów
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48