Wielu naszych klientów zwiększyło sukces swojej stacji poprzez połączenie SKP z inną działalnością usługową (warsztat, myjnia, itp.). Aby to osiągnąć, już na etapie projektowania tak pomyślanego biznesu, konsultowaliśmy możliwe warianty, dostosowując je do możliwości działki i szukając najbardziej ergonomicznych rozwiązań. Obszerne opisy zamieściliśmy także na stronie „Nasze realizacje”.

Stanowiska warsztatowe w standardzie
Najczęściej stosowanym rozwiązaniem biznesowym dla stacji kontroli są dodatkowe stanowiska warsztatowe. Ich ilość zależy od skali planowanego kompleksu motoryzacyjnego. Jednak z rozmów z naszymi klientami wynika, że na etapie planowania stacji przeważnie zbyt ostrożnie oceniali możliwość rozwoju działalności serwisowej. W oparciu o te doświadczenia deklarują, że w przypadku powtórnej inwestycji z pewnością bardziej rozbudowaliby część warsztatową. Naszym klientom pomagamy ergonomicznie zaprojektować halę serwisową oraz proponujemy całe potrzebne wyposażenie.
Dodatkowe przychody z mycia pojazdów
Łączenie SKP z usługami mycia to obecnie częsta praktyka biznesowa. Jednak myjnia stawia przed inwestorem większe wymagania niż w przypadku stanowisk warsztatowych. Przy projektowaniu uwzględniamy zatem dodatkowe założenia technologiczne. Wspólnie z klientem analizujemy, jaki rodzaj myjni najbardziej wspierałby jego biznes.
Myjnia hitem sezonu
W przypadku myjni bezdotykowej rozważamy: ilość stanowisk, ich wyposażenie czy wybór wiat. Wspomagamy także klientów w trakcie przygotowywania miejsca pod montaż. Myjnie dostarczamy i uruchamiamy w taki sposób, aby zrealizować najkorzystniejszy harmonogram prac dla całego kompleksu motoryzacyjnego. Klienci, którzy połączyli SKP i warsztat z myjnią zgodnie podkreślają, że myjnia bardzo dobrze wspiera działalność całego obiektu, szczególnie w zakresie osiąganych wyników.
Spójny design – synergia do kwadratu
Klienci, którzy połączyli w ramach jednego kompleksu różne usługi motoryzacyjne dodatkowo wykorzystali także spójną aranżację całego obiektu. Dzięki temu uzyskali wrażenie wysokiego profesjonalizmu świadczonych usług i zwiększyli zaufanie wśród kierowców. Ci inwestorzy podkreślają również, że „porządny obiekt przyciąga porządne samochody,” z właścicielami rzeczywiście zainteresowanymi ich dobrym stanem technicznym.
Naszym klientom proponujemy spójną dla całego kompleksu stylistykę inspirowaną designem CERTUSA. Doradzamy również, jak stosunkowo niewielkimi środkami uzyskać ciekawy i przyciągający uwagę efekt estetyczny.
Czytaj więcej – kliknij poniżej w interesujący Cię link – wybierz z grupy „Powiązane tematy”