Proponujemy kompleksową modernizację niemieckich linii diagnostycznych produkcji MAHA wersji: E, Screen oraz Eurotest. M-Pakiet to unikalne na skalę światową, ekonomiczne rozwiązanie pozwalające na adaptację urządzeń starszej generacji do nowych wymogów bez konieczności ich kosztownej wymiany. Tak zmodernizowana linia posiada certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego dopuszczający do użytkowania na polskich stacjach kontroli.
M-Pakiet nagrodzony Złotym Medalem
M-Pakiet jako całościowe rozwiązanie techniczne w 2018 roku został nagrodzony Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich. To prestiżowe wyróżnienie przyznała kapituła złożona z ekspertów branży motoryzacyjnej.
Nowa technika modernizacji
Możliwość ta dotyczy linii wersji: E, Screen oraz Eurotest. Do niemieckich części podłogowych (rolki, amortyzatory oraz tester zbieżności) dobudowywane jest nowoczesne sterowanie zaczerpnięte z linii diagnostycznej CERTUS EVO2. Jest to pierwszy przypadek na polskim rynku innowacyjnego połączenia zespołów dwóch różnych linii diagnostycznych, tworzący efekt niezwykłej synergii.
Po wykonanej modernizacji urządzenie dysponować będzie nowym certyfikatem ITS oraz nowym certyfikatem zgodności CE. Linia będzie także w razie potrzeby szybko, elastycznie i niskokosztowo dostosowywana do nowych wymogów związanych z Dyrektywą 45.
Modernizacji podlegają urządzenia: IW 2 Screen lub Eurotest; FWT 1 D, FWT 1 D LON, FWT 1 Screen; MINC I wszystkich wersji; IW 4 E lub Screen; MINC II wszystkich wersji.
Modernizacja podnosi funkcjonalność
W ramach modernizacji nowa linia otrzymuje designerską szafę sterującą CERTUS EVO2 wraz ze specjalnie dostosowanym sterownikiem i oprogramowaniem. Wzornictwo tej szafy zostało nagrodzone główną nagrodą POS STARS 2011, przyznawaną przez profesjonalistów branży POSM (nośniki reklamy). Sama bazowa linia diagnostyczna CERTUS EVO2 uzyskała natomiast złoty medal Międzynarodowych Targów Poznańskich w 2014 roku.
Użytkownicy tak zmodernizowanej linii docenią szereg korzyści, przede wszystkim: ergonomiczny pilot w wersji radiowej, który przekona diagnostów, jak prosta jest praca w trybie zgodnym z przepisami SKP. Ułatwieniem pracy jest także komunikacja bezprzewodowa miernika nacisku oraz czujnika ciśnienia w pneumatycznym układzie hamulcowym (dla linii uniwersalnej).
Wybór tego rozwiązania umożliwi użytkownikom linii wykorzystanie kilku przydatnych opcji, jak: archiwizacja i wydruk wyników z urządzeń zewnętrznych, przełączanie kierunku obrotu rolek hamulcowych („proste 4×4”), oraz – niedostępne dla nich wcześniej – automatyczne rozpoznawanie i badanie 4×4 . Linie diagnostyczne mogą zostać także doposażone w układ łagodnego rozruchu rolek.
Kontakt ws. modernizacji linii produkcji MAHA
Wszystkich Państwa zainteresowanych wykonaniem modernizacji urządzeń odsyłamy do dyspozytorów regionów serwisowych.