Jak zapewnić sobie stały rabat na obsługę i serwisowanie posiadanego sprzętu warsztatowego? Wystarczy podpisać umowę serwisową z firmą WSOP. Dokument ten jest źródłem wielu korzyści, choć w zamian nie wymaga od klientów dozgonnej lojalności.

 

Podpisując umowę serwisową klient nie płaci za dojazd serwisu (stawka standardowa to 150 zł netto), dodatkowo otrzymuje korzystny rabat na części i robociznę.

– Umowa pozwala spać spokojnie. Klient przekazuje Serwisowi WSOP obsługę techniczną swoich urządzeń, i to Serwis WSOP pilnuje terminów przeglądów technicznych, gwarancyjnych, konserwacji, itd. –

tłumaczy Inżynier Serwisu WSOP, Wojciech Piechaczek.

Klienci w ramach zawartych umów serwisowych otrzymują również stałą pomoc Serwisu WSOP, doradztwo techniczne oraz szybką interwencję w przypadku awarii. Niektóre czynności naprawcze oraz regulacyjne możemy przeprowadzić całkowicie zdalnie. Na przykład dzięki połączeniu linii CERTUS z internetem nasz pracownik może on-line dokonać diagnostyki urządzenia oraz zaktualizować oprogramowanie. Niektóre awarie można usunąć podczas rozmowy telefonicznej, a tym samym uniknąć niepotrzebnych przestojów oraz kosztów naprawy. Ma to szczególnie znaczenie zwłaszcza dla właścicieli stacji kontroli pojazdów.

– Promujemy jako nadrzędną zasadę, że dla klienta koszt całkowity urządzenia = cena zakupu + koszt eksploatacji i napraw + koszt ewentualnej niesprawności (tzn. utracone korzyści, zniechęceni klienci, niezadowolenie i stres). Dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do kwestii rzetelnej obsługi i serwisowania sprzętu naszych klientów –

przekonuje W. Piechaczek.

Na wszelkie Państwa pytania dotyczące umów serwisowych odpowiedzą dyspozytorzy regionów serwisowych.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Adres: Dworcowa 62, 44-190 Knurów
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl