Współpraca firmy WSOP z klientem nie kończy się na sprzedaży urządzeń. Serwis WSOP zapewnia sprawne funkcjonowanie urządzeń przez kolejne lata ich użytkowania. Dbając o wygodę użytkownika i dobre imię firmy WSOP staramy się wykonywać nasze usługi na najwyższym poziomie.
Serwis WSOP to największy serwis urządzeń warsztatowych w Polsce. Dysponujemy siecią stałych punktów serwisowych w wielu regionach kraju (w Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście). Dzięki temu szybciej docieramy do klienta.
Serwis WSOP to zespół fachowców nastawionych na ciągłe doskonalenie swojej wiedzy i warsztatu pracy. Nasze ekipy serwisowe mają do dyspozycji doskonale wyposażone samochody. Wszystko po to, aby być jak najbliżej klienta, kiedy ten będzie potrzebował pomocy.
Zakres usług serwisu
Serwis WSOP montuje i uruchamia urządzenia sprzedawane na stacje kontroli pojazdów, serwisy autoryzowane, warsztaty i myjnie. W ciągu 25 lat działalności z sukcesem uruchomił ponad 2200 linii diagnostycznych i ponad 3000 podnośników oraz tysiące innych pracujących w tych obiektach urządzeń. Skumulowaliśmy największe w kraju doświadczenie w obsłudze urządzeń MAHA.
Zespoły serwisowe obejmują swoją opieką urządzenia w czasie gwarancji i po jej zakończeniu, wykonując przeglądy, kalibracje i naprawy. Szybką naprawę umożliwia duży magazyn części zamiennych od różnych producentów oraz własne warsztaty naprawcze – elektroniczny i mechaniczny.
Umowa serwisowa – sposób na oszczędności i spokój
Podpisując umowę serwisową klient nie płaci za dojazd serwisu, dodatkowo otrzymuje korzystny rabat na części i robociznę. Umowa pozwala spać spokojnie – klient przekazuje Serwisowi WSOP obsługę techniczną swoich urządzeń, i to Serwis WSOP pilnuje terminów przeglądów technicznych, gwarancyjnych, konserwacji, itd.
Promujemy jako nadrzędną zasadę, że dla klienta koszt całkowity urządzenia = cena zakupu + koszt eksploatacji i napraw + koszt niesprawności (tzn. utracone korzyści, zniechęceni klienci, niezadowolenie i stres). Dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do kwestii rzetelnej obsługi i serwisowania sprzętu naszych klientów.
Regionalna obsługa klientów serwisowych – krótsza droga do klienta
Region Północ świadczy usługi dla klientów z północnej części kraju, łącznie z Warszawą i Poznaniem. Nad klientami z części południowej sprawuje opiekę ekipa serwisantów z Regionu Południe.
Dokładna mapa regionów jest dostępna tutaj.