Sieć stacji obsługi Norauto Polska

norauto-gliwice-01norauto-gliwice-02Norauto to jedna z największych w Polsce sieć stacji obsługi pojazdów. Przy każdej z 20 placówek zlokalizowanych w całym kraju funkcjonuje także samoobsługowy sklep motoryzacyjny. Zakupione części i akcesoria można na miejscu zamontować w pojeździe. Centra Norauto są zazwyczaj usytuowane w pobliżu dużych obiektów handlowych. Jest to sieć nastawiona na świadczenie wyłącznie szybkich usług serwisowych (tzw. fast fit), np. wymiany zużytych części eksploatacyjnych. Klient udaje się na zakupy do pobliskiego hipermarketu, a w tym czasie jego pojazd jest serwisowany. Spółka swoją główną siedzibę ma we Francji.

Dla naszej firmy Norauto to jeden z największych i najważniejszych klientów, również ze względu na specyficzne wymagania, jakie stawia przy wyposażaniu swoich centrów. Podczas budowy każdego obiektu inwestor oczekuje, aby nasi przedstawiciele ściśle współpracowali z zewnętrzną firmą budowlaną, która odpowiada za postawienie hali. Szczególnym elementem współpracy jest udział naszego przedstawiciela w pracach projektowych. Dobór sprzętu, projekt technologiczny (np. ergonomiczne rozmieszczenie urządzeń, instalacje zasilające, itp.) – to wszystko jest po stronie WSOP.

norauto-gliwice-04norauto-gliwice-06Krótki i napięty harmonogram prac wymusza montaż urządzeń naprawczych i instalacji w ostatniej fazie budowy w ściśle określonym czasie. Kluczowe wymaganie przedstawicieli Norauto dotyczy przede wszystkim wpasowania się w terminy, aby uruchomienie placówki odbyło się zgodnie z planem. Inwestor zleca nam również przeprowadzenie odbiorów UDT montowanych podnośników. Priorytetem dla przedstawicieli Norauto każdorazowo jest także współpraca wyłącznie z jedną firmą, która dostarczy komplet niezbędnych urządzeń.

Placówki Norauto otwarte są 7 dni w tygodniu, 10-12 godzin na dobę. Specyfika prowadzenia działalności powoduje, że szefostwo francuskiej sieci wymaga od nas szybkiej reakcji serwisu w przypadku awarii któregoś z urządzeń.

norauto-gliwice-03norauto-gliwice-05Z racji podobnego zakresu świadczonych usług we wszystkich obiektach do każdego centrum trafia podobny zestaw urządzeń. Są to: podnośniki dwukolumnowe, nożycowe i urządzenie do ustawiania geometrii, zestaw do serwisu ogumienia, klimatyzacji, kompresor wraz z instalacją pneumatyczną oraz bar olejowy z nalewakami, jak również drobne urządzenia warsztatowe.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl