Reiski, multi-salon i serwis pojazdów
Bydgoszcz, ul. Fordońska 353

frontfront_fiatMulti-salon Reiski Auto w Bydgoszczy to największy tego typu obiekt w północnej Polsce. Posiada autoryzację: Mitsubishi, Fiat, Seat, Subaru oraz Isuzu. W odpowiedzi na oczekiwania klientów i rynku inwestor stworzył salon 5 konkurujących ze sobą marek pojazdów. Dzięki temu może zaoferować do sprzedaży dużo większy wybór samochodów, niż diler, który dysponuje wyłącznie jedną marką.

Inwestor za cel postawił sobie stworzenie obiektu, który będzie się wyróżniać na tle konkurencji. Nie tylko ofertą sprzedaży kilku marek pojazdów, ale także szerokim zakresem i wysokim poziomem świadczonych usług. Takie też oczekiwania w stosunku do naszej firmy sformułował, kiedy podejmowaliśmy się wyposażenia tego obiektu w sprzęt diagnostyczny

– tłumaczy Artur Szablewski, koordynator sprzedaży, który z ramienia WSOP nadzorował realizację kontraktu.

biuro_serwisserwis3Do bydgoskiego multi-salonu dostarczyliśmy komplet wyposażenia, w tym przede wszystkim ścieżkę diagnostyczną CERTUS EVO2, która pracuje na recepcji serwisu. Inwestorowi zależało, aby linia współpracowała z szeregiem urządzeń zewnętrznych. W programie EVO2 prezentowane są wyniki pomiarów urządzeń peryferyjnych, takich jak: tester ustawienia świateł, akumulatora, płynu hamulcowego, miernik grubości powłoki lakierniczej czy głębokości bieżnika.

Docelowo oprogramowanie linii CERTUS EVO2 ma zostać połączone z programem serwisowym DMS, do którego eksportowane będą informacje nt. stanu technicznego badanych pojazdów. Ma to uprościć i skrócić proces przyjęcia auta do serwisu, a przede wszystkim spowodować, że na jednym protokole znajdą się wszystkie informacje dotyczące stanu technicznego badanego pojazdu.

serwis2serwis1Przedstawiciel naszej firmy uczestniczył w uzgodnieniach na każdym etapie powstawania inwestycji: od przygotowania projektu technologicznego po dostawę urządzeń i ich montaż.

Hala serwisu mieści całą gamę podnośników – w sumie 18 urządzeń. Są to zarówno dźwigniki dwukolumnowe (3- i 6-tonowe), nożycowe z szarpakiem i przygotowaniem pod geometrię, dwustemplowe (podpodłogowe) oraz wysokiego podnoszenia (tzw. dwunożycowe). Na stanowiskach napraw elektrycznych oraz blacharsko-lakierniczych pracują podnośniki jednonożycowe.

Na wyposażeniu serwisu znajdują się także: instalacja sprężonego powietrza, odbioru zużytego oleju oraz bar świeżego oleju. Do bydgoskiego serwisu dostarczyliśmy także 9 wózków narzędziowych z wyposażeniem, 7 wózków warsztatowych oraz stoły warsztatowe. Kompletację urządzeń uzupełnia serwis ogumienia (wyważarka, monterka i wanna wulkanizacyjna).

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl