Obecnie każda SKP staje przed wyzwaniem nie tylko przyciągnięcia jak największej ilości klientów, ale także ich utrzymania w kolejnych latach. W dobie zwiększających się wymagań (co do jakości badań) oraz rychłego wprowadzenia nowych mechanizmów kontrolnych, coraz istotniejsze staje się też, by wysiłek włożony w pozyskanie klienta nie został zmarnowany przestojami stacji. CERTUS jest przygotowany do tego, aby klienci nie doświadczali podobnych niespodzianek. Pracowaliśmy nad tym od lat, by każda „nasza” stacja otrzymała szybko i sprawnie taką pomoc, jakiej potrzebuje – czy to w zakresie serwisu dla utrzymania ciągłości pracy urządzeń czy też doradztwa związanego z przepisami SKP.

DSC05326

Marketing dźwignią stacji

banery4X4Skuteczny marketing zwiększa zyskowność funkcjonowania SKP. Każda stacja ma swoje stałe, łatwo policzalne koszty miesięczne, po pokryciu których skokowo rośnie osiągany zysk. Sposobów na przyciągnięcie klientów jest co najmniej kilka. O niektórych z nich piszemy w dziale „Pomysł na biznes”.

Diagnostyka serwisowa przez Internet oraz hot-line

i-onlineDzięki połączeniu linii CERTUS z Internetem nasz pracownik może on-line dokonać diagnostyki urządzenia oraz zaktualizować oprogramowanie. Niektóre czynności naprawcze oraz regulacyjne możemy przeprowadzić całkowicie zdalnie. Oszczędza to czas i pieniądze klientów, eliminując część wizyt serwisowych.

Serwis WSOP nie straci z oczu Twojej stacji

DSC_2789Zaraz po zakupie, ale także przez wszystkie lata użytkowania linii diagnostycznej opiekę na urządzeniami sprawuje Serwis WSOP. Dzięki regionalnej sieci punktów serwisowych w całej Polsce jesteśmy w stanie szybko i sprawnie reagować na wszystkie zgłoszenia. Wyszkolony i mobilny zespół fachowców oraz dobrze zaopatrzony magazyn części zamiennych to nasze atuty. Klientom proponujemy również korzystne umowy serwisowe, które dają pewność utrzymania urządzenia w ciągłej sprawności.

CERTUS pod nadzorem – stała kontrola jakości

DSC_7438Naszym nadrzędnym celem jest stałe doskonalenie CERTUSA. Właśnie dlatego pracownicy z działów: Rozwoju Produktu, Serwisu oraz Zarządzania Sprzedażą odbywają cykliczne, comiesięczne spotkania poświęcone kontroli jakości. Omawiają na nich wszelkie kwestie dotyczące pracy urządzeń u naszych klientów i ich potrzeb, aby zapewnić najwyższy poziom dostarczanych rozwiązań.

Dział Certyfikacji stale czuwa, aby urządzenia pracujące u naszych klientów spełniały wszelkie wymogi prawa, także te określone przez unijne przepisy (dyrektywa nr 45 z 2014 roku). Szczególnie zaś służymy pomocą w zakresie przygotowania do odbiorów stacji przez Transportowy Dozór Techniczny.

4 miliony powodów do oszczędności

evo2_kanalNasi klienci mogą być pewni, że nigdy nie zostawimy ich bez pomocy. Daliśmy tego przykład w 2010 roku, kiedy to urządzenia MAHA starszych typów zostały przez nas dostosowane, aby mogły spełniać nowe wymagania. Dzięki temu ponad 170 stacji pracujących z najstarszymi liniami, zamiast przymusowo przeprowadzać kosztowną modernizację, skorzystało z opracowanej przez nas tańszej opcji (certyfikacji uzupełniającej). W sumie oznaczało to dla nich oszczędności na ponad 4 miliony złotych. I właśnie tyle widzimy powodów, dla których warto z nami współpracować.

Czytaj więcej – kliknij poniżej w interesujący Cię link – wybierz z grupy „Powiązane tematy”

Porady produktowe

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl