Współpraca firmy WSOP z klientem nie kończy się na sprzedaży urządzeń. Serwis WSOP zapewnia sprawne funkcjonowanie urządzeń przez kolejne lata ich użytkowania. Dbając o wygodę użytkownika i dobre imię firmy WSOP staramy się wykonywać nasze usługi na najwyższym poziomie.

Serwis WSOP to największy serwis urządzeń warsztatowych i myjni w Polsce. Dysponujemy siecią stałych punktów serwisowych w wielu regionach kraju (w Warszawie, Białymstoku, Szczecinie, Bydgoszczy i we Wrześni). Dzięki temu szybciej docieramy do klienta.

Serwis WSOP to 40-osobowy zespół ludzi – fachowców nastawionych na ciągłe doskonalenie swojej wiedzy i warsztatu pracy. Nasze ekipy serwisowe mają do dyspozycji 25 doskonale wyposażonych samochodów. Wszystko po to, aby być jak najbliżej klienta, kiedy ten będzie potrzebował pomocy.

Hot-line – szybka pomoc w nagłych przypadkach

Specjalnie dla klientów uruchomiliśmy dwa regiony serwisowe, z których każdy posiada własny, telefoniczny hot-line. Dzwoniąc pod jeden, łatwy do zapamiętania numer telefonu, od razu uzyskasz pomoc dyspozytora serwisu. Dodatkowo zgłoszenie awarii urządzenia można dokonać całkowicie poprzez Internet. W tym celu uruchomiliśmy specjalny formularz.

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzedawanych urządzeń oraz przeglądy, kalibracje i obsługi. Posiadamy ponad piętnastoletnie doświadczenie w serwisie urządzeń. Gwarantujemy fachowe i ekonomicznie uzasadnione naprawy.

Będąc bezpośrednim przedstawicielem producentów sprzedawanych urządzeń mamy dobrze zaopatrzony magazyn oryginalnych części zamiennych. Wszystko po to, aby klient nie musiał czekać na naprawę. Serwis WSOP posiada również własny warsztat elektroniczny. W większości przypadków części elektroniczne udaje się zreperować, co klientowi pozwala uniknąć kosztownej wymiany całego podzespołu.

Umowa serwisowa – sposób na oszczędności i spokój

Podpisując umowę serwisową klient nie płaci za dojazd serwisu, dodatkowo otrzymuje korzystny rabat na części i robociznę. Umowa pozwala spać spokojnie – klient przekazuje Serwisowi WSOP obsługę techniczną swoich urządzeń, i to Serwis WSOP pilnuje terminów przeglądów technicznych, gwarancyjnych, konserwacji, itd.

Promujemy jako nadrzędną zasadę, że dla klienta koszt całkowity urządzenia = cena zakupu + koszt eksploatacji i napraw + koszt niesprawności (tzn. utracone korzyści, zniechęceni klienci, niezadowolenie i stres). Dlatego tak wielką wagę przywiązujemy do kwestii rzetelnej obsługi i serwisowania sprzętu naszych klientów.

 
 
Czytaj więcej na temat inwestycji w myjnię – kliknij poniżej w interesujący Cię link – wybierz z grupy „Powiązane tematy”

Porady biznesowe

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl