Myjnia to dobry „wspomagacz” dla różnego typu obiektów. Sprawdza się zarówno jako uzupełnienie biznesu motoryzacyjnego (np. stacji kontroli pojazdów czy warsztatów), ale równie dobrze może zostać umiejscowiona obok stacji paliw czy w pobliżu supermarketu. W dobrej lokalizacji sprawdzi się także jako samodzielna inwestycja. Naszym zdaniem myjnia stanowi dobry sposób na poprawę konkurencyjności obiektów motoryzacyjnych i właśnie na tej możliwości się skupimy. Ostatnie lata pokazały bowiem, że rynek stacji kontroli pojazdów i warsztatów stał się bardzo konkurencyjny. Aby wypracować przewagę rynkową właściciele firm muszą nie tylko utrzymać obecnych klientów, ale i przyciągnąć nowych. Doświadczenia wielu naszych kontrahentów pokazują, że myjnia to dobry sposób na poprawę konkurencyjności biznesu i wprowadzenie dodatkowego źródła przychodu. Dobrze dopasowana do warunków lokalnych myjnia to stabilne źródło zysków, które znacząco poprawia wyniki firmy. Jest to jedna z dróg prowadzących do stacji z widokiem na przyszłość.

Jak w praktyce wykorzystać połączenie myjni z SKP?

Panorama3Myjnia w pobliżu SKP stwarza doskonałe warunki do krzyżowego promowania usług. Każdemu klientowi można zaoferować przegląd rejestracyjny oraz mycie. Dodatkowo myjnia zapewnia wyższą niż SKP cykliczność odwiedzin. Inwestorzy, którzy zdecydowali się na budowę myjni – niezależnie od skali przedsięwzięcia – wygrali więcej. Umożliwiło im to wzrost i stabilizację przychodów, a tym samym długookresowo umocniło pozycję firmy.

W praktyce możliwe jest zastosowanie kilku prostych rozwiązań, aby wzmocnić przekaz do klienta:

  • Panele boczne myjni, obudowy odkurzaczy, itp. stanowią dobre miejsce, aby promować usługi oferowane na SKP (przeglądy rejestracyjne, darmowa kontrola stanu pojazdu, regulacja geometrii, itp.). Częste wizyty na myjni pozwolą klientowi zapoznać się z ofertą SKP. Promować można także samą myjnię, podkreślając np. korzyści płynące ze stosowania szczotki z końskiego włosia, bo to z kolei wyróżni myjnię na tle konkurencyjnych obiektów,
  • W pomieszczeniach stacji – szczególnie w biurze obsługi klienta – można umieścić plakaty, ulotki, potykacze i innego typu reklamy dotyczące mycia oraz usług oferowanych na SKP. Diagnosta po wykonaniu przeglądu może wręczać kierowcy żeton na myjnię, aby zachęcić go do skorzystania z usługi.

Każdy inwestor może liczyć na wsparcie ze strony naszej firmy w zakresie marketingu, promocji, identyfikacji wizualnej obiektu, ale także zasad obsługi klienta. Jeśli inwestor wyrazi taką chęć może skorzystać z gotowych akcji promocyjnych czy też projektów architektonicznych, które pozwolą mu rozwinąć biznes oraz zaoferować usługi na najwyższym poziomie.

Design przyciąga, myjnia generuje zysk

IMG_6116W obecnym czasie rynek podbijają myjnie bezdotykowe. Wśród kierowców rośnie popyt na samodzielne i tańsze mycie pojazdu. Za tego typu rozwiązaniem przemawiają również niższe koszty inwestycji (w porównaniu z uruchomieniem myjni automatycznej).

W te założenia dobrze wpisuje się myjnia Cleanart, która zwraca uwagę swoim designem. Szeroki wybór wiat pozwala osiągnąć doskonały efekt estetyczny, który potęguje wrażenie wysokiej jakości świadczonych usług, a tym samym przyciąga klientów. Szeroki zakres kolorów, opcji dodatkowych i akcesoriów daje doskonały efekt końcowy.

Bardziej zyskowna sztuka mycia aut

P4092551Poza samą myjnią do dyspozycji klientów mogą czekać nie tylko odkurzacze czy trzepaczki do dywaników, ale także urządzenia do samodzielnego czyszczenia tapicerki, odświeżacze do wnętrza pojazdu czy nabłyszczacze do opon. Wszystkie one zostały zaprojektowane w stylistyce nawiązującej do designu myjni Cleanart. Razem tworzy to przyciągający oko kompleks. Dodatkowe wyposażenie w prosty i szybki sposób pozwoli kierowcy na uzyskanie doskonałego wyglądu umytego już auta, a dla inwestora oznacza wyższą zyskowność biznesu.

Czytaj więcej na temat inwestycji w myjnię – kliknij poniżej w interesujący Cię link – wybierz z grupy „Powiązane tematy”

Porady biznesowe

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl