OSKP, Auto-Gaz Mechanika Pojazdowa Krzysztof Jarosiewicz
Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie

Inwestor od wielu lat działa na lokalnym rynku motoryzacyjnym. Dopracował się swojej pozycji dzięki konsekwencji w prowadzeniu biznesu. Zaczynał od montażu instalacji gazowych w samochodach, stopniowo rozwijając działalność. W 2010 roku powstała stacja paliw (pod logo sieci Huzar), dwa lata później myjnia samoobsługowa, a teraz przyszedł czas na okręgową stację kontroli pojazdów wraz z warsztatem. Właściciel firmy od początku chciał stworzyć kompleks motoryzacyjny, dzięki czemu swoim klientom będzie mógł oferować pełen wachlarz usług.

Powstanie OKSP i warsztatu w Czerwieńsku to była pierwsza współpraca pomiędzy naszymi firmami. Otwarcie „okręgówki” nastąpiło w styczniu 2013, po około dwóch latach prowadzenia inwestycji. Na termin ten miała wpływ głównie przyznana dotacja unijna i sposób jej rozliczania.

Stacja ma dobrą lokalizację przy drodze krajowej nr 62, pomiędzy Warszawą, a Płockiem.

Inwestor od lat związany jest z branżą motoryzacyjną, natomiast wcześniej nie miał do czynienia ze stacjami kontroli pojazdów. Oczekiwał ode mnie wszechstronnej pomocy w prowadzeniu inwestycji. Nie chciał się tym zajmować samodzielnie. Partnerskie relacje spowodowały, że inwestor był bardzo otwarty na wszelkie sugestie, co pozwoli sprawnie prowadzić całą budowę.

powiedział Artur Szablewski, który z ramienia naszej firmy nadzorował kontrakt.

Właściciel firmy wymagał współpracy i wsparcia już od momentu tworzenia projektu. Otrzymał od nas kompleksową technologię rozmieszczenia urządzeń, na bieżąco konsultowaliśmy wszelkie sprawy z architektem, a na etapie budowy również z wykonawcą.

Inwestor od początku stawiał na nowoczesność oferowanych usług, dlatego zdecydował się na ścieżkę diagnostyczną CERTUS EVO2. Dodatkowo jest ona wyposażona w funkcje: badania pojazdów z napędem 4×4, wspomaganie wyjazdu z rolek oraz opcję archiwizacji danych.

W obiekcie konsekwentnie wykorzystany został dizajn CERTUSA. Cały budynek zyskał wystrój w odcieniach czerni, szarości i czerwieni. Biuro obsługi klienta wraz z poczekalnią wyposażono w komplet mebli wykonanych na zamówienie. Czarne płytki na ścianach hali diagnostycznej dodają elegancji, a czerwone detale dynamiki.

W hali warsztatowej wydzielono drugie stanowisko diagnostyczne z podnośnikiem nożycowym, które służy do regulacji i ustawiania geometrii. Pozostałe stanowiska naprawcze pozwolą na zaoferowanie kompleksowych usług mechanicznych.

Właściciel firmy dopiero, co zakończył budowę OSKP, a już planuje rozbudowę warsztatu. Mamy nadzieję, że przyjęte założenia biznesowe inwestor zrealizuje z nawiązką.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl