Nowe logo, nowe wyzwania na kolejną dekadę
Z przyjemnością informujemy, że firma WSOP ma nowe, odświeżone logo firmowe. Jako charakterystycznego elementu użyliśmy specyficznego kształtu litery „W”, która układa się w wykres o rosnącym przebiegu. Ma on symbolizować ciągły wzrost naszej firmy, ale także nawiązywać do wzrostu biznesów klientów.
Obecna, nowa wersja logotypu mocno podkreśla inżynierski, techniczny charakter firmy: ostre i zdecydowane kształty oraz pełna czcionka mają być spójne z naturą WSOP. Dodatkowo „W” można użyć jako samodzielnego sygnetu (podobnie, jak „R” w przypadku CERTUSA).
Nowy znak powstał zgodnie z trendami projektowego minimalizmu. Prostota formy uchroni go przed nieuniknionym upływem czasu i przemijaniem mód. Minimalizm pozwolił także na nawiązanie do poprzedniej wersji, która również była prosta w swej formie.
– W ubiegłym roku obchodząc 20-lecie naszej pracy podkreślaliśmy wypracowany przez ten czas kapitał wiedzy, doświadczenia i zaufania, jakim obdarzają nas klienci. To przywiązanie do tradycji, ale i otwartość na zmiany chcieliśmy zawrzeć w naszym firmowym znaku, mającym łączyć przeszłość z przyszłością –