Nissan Autoniss
ul. Kielecka 67
26-600 Radom

Spółka ABT Autoniss działa w branży motoryzacyjnej od wielu lat. Jest ściśle związana z japońską marką Nissan. Posiada salony i serwisy w Lublinie, Kielcach i Radomiu. Ten ostatni obiekt powstał w 2010 roku, a firma WSOP podjęła się jego wyposażenia. Już wcześniej mieliśmy okazję współpracować z ABT przy okazji wyposażenia serwisu w Lublinie. Podczas radomskiej inwestycji właściciele spółki ABT Autoniss oczekiwali od nas bieżącego nadzoru nad projektowaniem i budową części serwisowej obiektu. Chcieli, aby jak najwięcej uzgodnień przeprowadził nasz przedstawiciel. Dla inwestora było to rozwiązanie wygodne, ponieważ główna siedziba firmy mieści się w Lublinie, a obiekt powstawał w Radomiu. Inwestor postawił salon z serwisem od podstaw, co pozwoliło przygotować jego projekt ściśle pod realne potrzeby. Dostarczyliśmy koncepcję technologiczną rozmieszczenia podnośników w hali serwisu. Zaproponowaliśmy także komplet urządzeń naprawczych i diagnostycznych. Zgodnie z życzeniem inwestora na bieżąco prowadziliśmy konsultacje z firmą budowlaną.

Hala serwisu mieści sześć stanowisk naprawczych i recepcję – wszystkie znajdują się w jednej linii. Przyjęcie auta do serwisu odbywa się przy użyciu ścieżki diagnostycznej CERTUS, pracującej na jednym stanowisku z podnośnikiem nożycowym z szarpakiem i pełnym przygotowaniem pod geometrię. Dzięki umieszczeniu w jednym ciągu technologicznym ścieżki diagnostycznej z dźwignikiem oraz pomiarem geometrii – diagnostyka stanu technicznego pojazdu jest szybka, kompleksowa i dokładna. Cztery stanowiska serwisowe wyposażone zostały w hydrauliczne podnośniki dwukolumnowe FOG AZUR o udźwigu 3,2 tony. Kolejne stanowisko przewidziano dla cięższych pojazdów, dlatego pracuje ono w oparciu o podnośnik dwukolumnowy MAHA ECON o udźwigu 4 ton. Ostatnie stanowisko wyposażone zostało w podnośnik czterokolumnowy.

W obiekcie znajduje się również instalacja sprężonego powietrza. Jest tu także prosty bar olejowy, który pozwala na sprawną pracę ze środkami smarnymi. Na wyposażeniu serwisu Nissana znajdują się także dostarczone przez WSOP wyciągi spalin, urządzenie do serwisowania klimatyzacji, wyważarka, montażownica, zlewarko-wysysarki, żurawik do silników, podnośnik do skrzyń biegów oraz wózki z kompletem narzędzi. Na uwagę zasługuje również bardzo zaawansowane urządzenie John Bean do ustawiania geometrii pracujące w technologii 3D.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl