Lellek Group
Opolszczyzna, Górny i Dolny Śląsk

lellek_opolelellek_opole1Lellek Group to firma o ponad 100-letniej tradycji działająca na terenie Opolszczyzny oraz Górnego i Dolnego Śląska. Pod koniec XIX wieku Grzegorz Lellek w podopolskiej miejscowości Niewodniki założył kuźnię i warsztat ślusarski, których prowadzenie w latach 30-tych XX wieku przejął jego syn Konrad Lellek. Pod koniec lat 60-tych Reinhold Lellek zaczął specjalizować się w naprawie samochodów marki Volkswagen i Audi, a jego zakład stał się sławny w całej okolicy z powodu wyjątkowej fachowości i solidności usług. Kolejne pokolenia rozwijają rodzinny biznes, który dzisiaj urósł do rozmiarów jednej z największych firm motoryzacyjnych na południu kraju. Od wielu lat obiekty grupy Lellek wyposaża nasza firma, co traktujemy jako spore wyzwania, ale i wyróżnienie. Rodzina Lellek to wymagający klient, natomiast współpraca z nimi daje nam ogromnie dużo satysfakcji.

lellek_gliwicelellek_gliwice1Zupełnie nowy okres dla opolskiej firmy rozpoczął się w połowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Wtedy to powstał salon i serwis pojazdów grupy Volkswagena w Sławicach koło Opola prowadzony przez Krystiana i Andrzeja Lellek. Był to jeden z pierwszych obiektów w regionie, który otrzymał autoryzację. Jego wyposażenie inwestor powierzył naszej firmie, zaznaczając, że oczekuje rozwiązań z najwyższej półki. Podejście nieuznawania półśrodków przewija się zresztą w każdym przedsięwzięciu, którego podejmuje się firma Lellek. Tutaj świadomie inwestuje się w dobre rozwiązania. Od momentu powstania sławickiego serwisu większość urządzeń doczekała się już wymiany, natomiast w momencie zakupu inwestor zastosował rozwiązania z najwyższej półki. Kupił podnośniki stemplowe, co w latach dziewięćdziesiątych było luksusem, na który niewielu się decydowało.

lellek_gliwice2lellek_gliwice3W 2005 roku inwestor uruchomił w Gliwicach jeden z największych (w skali kraju) serwisów Skody. Celem właścicieli było, aby powstał obiekt wzorcowy, najlepszy w Polsce. Miał to być obiekt, na którym będą się wzorować kolejni dilerzy. Takie otrzymaliśmy zadanie przystępując do realizacji kontraktu. Idąc tym torem inwestor zdecydował o zakupie urządzeń topowych: komplet podnośników podpodłogowych, instalacja olejowa i powietrzna (w całości schowana w ścianie), recepcja serwisu pracująca w oparciu o najnowocześniejszy podnośnik stemplowy z najazdami i pneumatyczną podłogą. Pomimo upływu niemal dekady, tego typu urządzeń na próżno szukać w wielu serwisach autoryzowanych.

Rodzina Lellek świadomie decyduje się na rozwiązania zapewniające najwyższą technologię napraw, a jednocześnie komfortowe i przyjazne w obsłudze dla mechaników. Częstokroć to właśnie pracownicy firmy Lellek – bezpośredni użytkownicy kupowanego sprzętu – wypowiadają się, które rozwiązania najchętniej widzieliby na swoim stanowisku pracy. Także na etapie montażu urządzeń w hali serwisu mechanicy decydują, co i w jaki sposób zamontować, aby poprawić ich komfort pracy. Takie podejście stawia przed naszą firmą ogrom wyzwań, ale efekt w postaci zadowolenia inwestora i użytkowników sprzętu daje niepowtarzalną satysfakcję.

lellek_porschelellek_porsche1Kolejnym dużym i prestiżowym przedsięwzięciem, jakie zrealizowaliśmy dla grupy Lellek było wyposażenie serwisu Porsche Centrum Katowice. Otwarty w 2009 roku obiekt postawił przed nami zupełnie nowe wyzwania – dostosowanie poziomu obsługi serwisowej do renomy marki Porsche.

Obiekt jest dwupoziomowy z podziemnym garażem. Swoim klientom oferuje kompleksową obsługę pojazdów, włącznie z usługą przechowania aut w zimie. Od ogółu do szczegółu wszystko tu musiało być topowe. Wyciągi spalin chowane są w podłodze, a po wyjęciu węża wentylator uruchamia się automatycznie. Instalacja olejowa i powietrzna została poprowadzona w ścianach, aby nie szpecić hali. W budynku znajduje się także dwustanowiskowa myjnia oraz serwis blacharsko-lakierniczy. Każdy detal miał tu podkreślać, że marka Porsche to najwyższa jakość.

lellek_porsche2lellek_porsche3

– Naszą wieloletnią współpracę cechuje wzajemny szacunek i zaufanie. Celowo to podkreślam, bo buduje to znakomitą płaszczyznę porozumienia. Inwestor ma jasno sprecyzowane cele i jest konsekwentny w ich realizacji. Jako firma wyposażeniowa proponujemy indywidualnie dobrane rozwiązania, a inwestor je akceptuje, bo ufa, że całość spełni jego oczekiwania. Współpraca z tak wymagającym klientem to ogromne wyzwanie, ale i źródło późniejszej satysfakcji

– podkreśla Włodzimierz Molenda, który z ramienia WSOP odpowiada za kontakty z firmą Lellek.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl