Coraz więcej kierowców przyjeżdżających na przegląd rejestracyjny to świadomi klienci, którzy zwracają uwagę nie tylko na jakość obsługi czy rzetelność przeprowadzonego badania, ale także na… użytkowany na SKP sprzęt diagnostyczny. Wystarczy zajrzeć na profile stacji kontroli prowadzone na Facebook’u czy w Google. W tym kontekście decyzja właściciela stacji o zakupie nowoczesnej linii CERTUS to inwestycja w zadowolenie klientów.

Wizyta na SKP to wciąż dla wielu kierowców zło konieczne. Coś porównywalnego z wizytą u dentysty. Oni chcą dostać pieczątkę i niewiele więcej ich interesuje. Ale jest też inna grupa klientów – śmiemy twierdzić, że staje się ona coraz liczniejsza – osób, które można określić mianem świadomych klientów.

Oni chcą zostać dobrze obsłużeni. Zależy im na rzetelnej ocenie stanu technicznego pojazdu, bo dbają o swoje auto i chcą jeździć bezpiecznie. Interesują się wynikami badania, dopytują o szczegóły. Często są również w posiadaniu pojazdu z niestandardowymi funkcjami (np. napęd 4×4, zawieszenie progresywne, itp.) i szukają SKP, która będzie miała nowoczesny sprzęt, zdolny przeprowadzić obiektywny i bezpieczny pomiar.

Z naszych obserwacji wynika, że spora grupa tego typu klientów do tej pory była odsyłana z części stacji, które – na przykład z obawy o uszkodzenie pojazdu – nie chciały się podjąć badania auta z napędem na wszystkie koła.

I choć klienci ci oczekują profesjonalnego podejścia i większej uwagi, to potrafią się odwdzięczyć poleceniami wśród swoich znajomych, ale także dobrymi opiniami publikowanymi w Internecie.

Większość nowych stacji kontroli decyduje się na obecność w mediach społecznościowych. Zadowoleni klienci chętnie wpisują tam swoje opinie, w których bardzo często przewija się wątek nowoczesnego sprzętu. Pokazujemy to na kilku zrzutach ekranu z portalu Facebook z kont prowadzonych przez naszych klientów – właścicieli stacji kontroli – użytkujących CERTUSA.

Linia diagnostyczna CERTUS ze swoimi nowoczesnymi rozwiązaniami wprowadziła odpowiedź na wiele, dotychczas pomijanych, oczekiwań kierowców. Chociażby ułatwione badanie pojazdów z napędem 4×4 czy progresywnym zawieszeniem było jeszcze kilka lat temu opcją, na którą mogli sobie pozwolić nieliczni inwestorzy. Systematyczny wzrost liczby samochodów z niestandardowym wyposażeniem wymusza zakup nowoczesnego sprzętu diagnostycznego, który spełni oczekiwania klientów.

Dodatkowo zaś powszechna niemal aktywność w Internecie coraz starszych wiekiem grup klientów stacji kontroli umożliwia bieżącą, publicznie dostępną ocenę pracy każdej SKP. Zatem warto inwestować w dobry sprzęt, który nie tylko ułatwia pracę, pozwala korzystać z nowoczesnych funkcji diagnostycznych, ale jest również dużo częściej niż kiedyś dostrzegany i doceniany przez klientów. A to z kolei przekłada się na pozytywne opinie, o które zawsze warto zabiegać.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl