Dealer BMW Inchcape Motor
Al. Prymasa Tysiąclecia 64
01-424 Warszawa

Obiekt Inchcape w Warszawie jest własnością światowej grupy o tej samej nazwie, zajmującej się sprzedażą i obsługą samochodów oraz motocykli różnych marek. Inchcape Motor Polska – dealer BMW oraz MINI – otworzył w Warszawie w październiku 2009 roku największy serwis tej marki w Polsce. Po obiekcie we Wrocławiu to kolejna wspólna inwestycja WSOP z koncernem Inchcape.
Podstawowym oczekiwaniem inwestora wobec naszej firmy było zaproponowanie takiej kompletacji urządzeń, która spełniać będzie wszystkie wymagania importera marki BMW. Inwestor zdecydował się na sprzęt serwisowy z wysokiej półki. Technicznie i funkcjonalnie są to urządzenia premium, które zapewniają obsługę na najwyższym poziomie. Już w momencie zakupu spełniały one wyśrubowane normy BMW, które miały zacząć obowiązywać dopiero za kilka lat.
Wraz z dostawą urządzeń przekazaliśmy kompletny projekt technologiczny oraz propozycję rozmieszczenia urządzeń w halach. Na etapie samej budowy nasz przedstawiciel systematycznie brał udział we wszystkich naradach z wykonawcą. Pozwoliło to uniknąć wpadek na etapie budowy, które później utrudniałyby sprawny montaż urządzeń.

Hala warszawskiego serwisu ma powierzchnię 750 m2, co czyni ją największą w Polsce. Mieści 12 stanowisk naprawczych. Każde z nich wyposażone jest w podnośnik stemplowy (podpodłogowy), zaopatrzony w zależności od stanowiska w odpowiednie ramiona.
Ustawianie geometrii zawieszenia w pojazdach odbywa się na podnośniku czterostemplowym (podpodłogowym) oraz w oparciu o urządzenie 3D dedykowane dla pojazdów BMW i MINI. Recepcja serwisu dysponuje ścieżką diagnostyczną z opcją badania pojazdów 4×4. Stanowisko to posiada również 2 podnośniki stemplowe z najazdami i pneumatycznie podnoszoną podłogą. Rolki hamulcowe posiadają pneumatycznie podnoszoną i opuszczaną podłogę, która zabezpiecza nisko zawieszone, ospoilerowane pojazdy przed uszkodzeniem w trakcie badania hamulców.

Ponieważ serwis Inchcape obsługuje motocykle BMW na wyposażeniu serwisu znajdują się także podnośniki FOG dedykowane do obsługi jednośladów. Na uwagę zasługują także podpodłogowe wyciągi spalin z automatyczną regulacją siły ssania. Wąż na spaliny chowany jest w posadzce, co jest rozwiązaniem niezwykle praktycznym i funkcjonalnym. Wyposażenie serwisu uzupełnia kompletna, centralna instalacja pneumatyczna, dystrybucji olejów i płynów eksploatacyjnych wraz z monitoringiem oraz odbiorem zużytego oleju. W osobnym pomieszczeniu obok hali serwisowej znajdują się pojemniki ze świeżym i zużytym olejem. Zapewnia to czystość na hali serwisowej oraz pozwala na kontrolę nad ilością wydanych płynów.
Obiekt serwisu dysponuje także dwustanowiskową myjnią oraz centralnym odkurzaczem. Instalacja techniczna odkurzacza znajduje się w piwnicy budynku, a końcówki do podpięcia ssawek zamontowano na poszczególnych stanowiskach w halach.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl