BOMATO BIS
Siepraw 895, powiat myślenicki, woj. małopolskie

Właściciel firmy Bomato Bis, Bogusław Matoga działalność gospodarczą w miejscowości Siepraw w powiecie myślenickim zaczynał od stacji paliw, która z powodzeniem działa do dzisiaj. W budynku obok zlokalizowana była niegdyś kręgielnia, którą kilka lat temu przedsiębiorca postanowił przebudować na inną działalność. I tak zrodził się pomysł na stację kontroli pojazdów, dwustanowiskową myjnię oraz mały warsztat. Dodatkowo na terenie obiektu działa sklep przy stacji paliw oraz pizzeria.

Właściciel firmy przy rozbudowie swojego obiektu zdecydował się na współpracę z firmą WSOP, którą w kontaktach z klientem reprezentuje Krzysztof Koperski.

Do współpracy z WSOP przekonało mnie to, że jest to firma ogólnopolska, znana na rynku. Posiada duży serwis, któremu powierzyłem bieżącą opiekę nad urządzeniami

– mówi Bogusław Matoga, właściciel firmy.

Do rozpoczęcia inwestycji przedsiębiorcę zdopingowało dodatkowo także to, że otrzymał dotację z Unii Europejskiej w wysokości 50 procent poniesionych kosztów.

Na stacji kontroli pojazdów zamontowana została linia diagnostyczna CERTUS umieszczona na kanale. Na uwagę zasługuje szczególne rozwiązanie konstrukcji kanału diagnostycznego zaproponowane przez handlowca WSOP. Na wysokości ławy pomiarowej kanał ma standardową szerokość 80 cm, natomiast głębiej został rozszerzony do 120 cm. Kieszenie oświetleniowe i narzędziowe zostały zlikwidowane dzięki temu ściana kanału może być cieńsza (bez uszczerbku dla wytrzymałości), a przez to prostsza i tańsza w budowie. Dodatkowo diagnosta ma więcej miejsca i lepszą ergonomię pracy.

Pan Matoga otrzymał gotowy projekt technologiczny SKP wraz z kompletną dokumentacją wykonawczą kanału. Na bieżąco byłem także obecny podczas powstawania obiektu. Nadzorowałem kolejne etapy prac budowlanych. Już na wstępie doradziłem klientowi rozszerzenie działalności o usługi mycia pojazdów. Cieszę się, że powstała tu myjnia i Pan Matoga jest zadowolony z jej pracy

– podkreśla Krzysztof Koperski, handlowiec WSOP.

Wszystko wskazuje na to, że choć obiekt nie jest duży to rozmiar inwestycji jak ulał pasuje pod tutejsze zapotrzebowanie na tego typu usługi. SKP ruszyła w styczniu 2012 roku, a myjnia już dwa miesiące wcześniej.

Interes po zimie zaczyna się bardzo wyraźnie rozkręcać. Szczególnie widać to na przykładzie myjni. Wystarczyło kilka słonecznych dni i od razu ustawiała się kolejka do mycia. Podobnie jest po każdym deszczowym dniu. Od razu przekłada się to na wzrost liczby klientów

– przekonuje Bogusław Matoga.

Myjnia samoobsługowa wyposażona została w urządzenie WashTec. Posiada ono zarówno lancę wysokociśnieniową, jak i szczotkę z końskiego włosia do domywania wyjątkowo uciążliwych zabrudzeń. W obiekcie jest również jedno stanowisko warsztatowe, które docelowo ma świadczyć usługi szybkiego serwisu pojazdów.

Usługi promowane są w sposób krzyżowy: każdy klient stacji kontroli otrzymuje żeton na myjnię samoobsługową oraz propozycję ubezpieczenia swojego pojazdu. Z kolei myjnia pozyskuje klientów dla stacji kontroli. To wszystko wpływa na wzrost przychodów, co pozwala spokojnie patrzeć na nadchodzące lata prowadzenia biznesu.

Kontakt dla dziennikarzy

Bartłomiej Szepielak – email: b.szepielak [at] wsop.pl – tel. stac. (32) 332-49-30

Do pobrania

Kontakt z WSOP

Biuro WSOP: ul. Pszczyńska 306, 44-100 Gliwice
Kontakt: tel. (032) 332-49-30; fax (032) 332-48-48
Email: info@wsop.pl